TOPdesk Magazine

De laatste edities

2014 nummer 2

In deze editie van TOPdesk Magazine leest u softwarebedrijf Isah zijn klanten ondersteunt met behulp van TOPdesk en Team Foundation Server, hoe u aan de slag kunt met Shared Service Management in uw organisatie, wat u kunt leren van uw concurrent en meer….

Lees meer op Scribd

2014 nummer 1

In deze editie van TOPdesk Magazine leest u hoe ROC Mondriaan 27 scholen ondersteunt met TOPdesk, waarom samenwerken tussen verschillende ondersteunende afdelingen een must is, hoe u klanten van de 'nee'-modus naar de 'ja'-modus krijgt tijdens een implementatie, hoe u uw klanttevredenheidsmeting tot een succes kunt maken en nog veel meer.

Lees meer op Scribd

2013 nummer 4

In deze editie leest u alles over het gebruik van TOPdesk en UMRA bij gemeente Lelystad en hoe deze koppeling gemeente Lelystad helpt moderniseren. Daarnaast leest u hoe u omgaat met social media als communicatiemiddel op uw ICT- of facilitaire afdeling en hoe u uw TOPdesk-omgeving een feestelijk thema geeft met de feestdagen.

Lees meer op Scribd